Please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, Please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, Please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, Please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, Please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, Please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's, please don't send him to his dad's.
Oh my God, this is all my fault. I knew I shouldn't have suggested for him to come over. But he told me he was allowed out until eight. Oh my God, if he gets sent to his dad's, everyone's going to blame me. Everyone's going to hate me. And I'm not going to see him anymore. This day started out so wonderfully, but ended so horribly. Why aren't I allowed to have happiness? Why does this always happen to me? I'm so, so, so, so, so sorry. Oh my God. Please don't hate me.